.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی 2 شنبه

* منابع موثق از سازمان صدا و سيما خبر مي‌دهند مديران ارشد اين سازمان، محدوديت‌هائي براي برنامه "بسوي ظهور" ايجاد نموده و مقرر كرده‌اند ضبط اين برنامه متوقف گردد و فقط چند برنامه كه ضبط شده‌اند پخش شوند. برنامه "بسوي ظهور" كه جمعه‌ها از شبكه دوم سيما پخش مي‌شود و به حضرت امام زمان عليه السلام اختصاص دارد، اخيراً سي. دي "ظهور بسيار نزديك است" را نقد كرده است.
* شيوخ وهابي باحمايت گسترده برخي محافل، ضمن ادامه تحصيل، فعاليت‌هاي تبليغاتي گسترده‌اي را در دانشگاه‌هاي استان سيستان و بلوچستان كليد زده‌اند. به گزارش خبرگزاري فارس، براساس آخرين آمار از وضعيت دانشجويان در دانشگاه‌هاي استان سيستان و بلوچستان در اقدامي سازمان يافته عده‌اي از اين افراد از مساجد و حوزه‌هاي جريان وهابيت راهي دانشگاه مي‌شوند. همين خبرگزاري نوشت: در بسياري از دانشگاه‌هاي استان راه اندازي حلقه‌هاي معرفت و بحث و گفت وگو با دانشجويان و شبهه پراكني ميان دانشجويان شيعه و سني و دعوت از آنان براي حضور در جلسات اين حوزه‌ها بخشي از فعاليت‌هاي طلاب دانشجوي جريان وهابيت در اين استان است.
* مدتي است كه گروهي موسوم به يماني به سركردگي فردي بنام "ع ذ" شروع به فعاليت نموده و اقدام به جذب جوانان فريب خورده مي‌نمايد. به گزارش شفاف به نقل از "عروج" اين فرد ادعا مي‌كند كه فرزند امام زمان است و برهمين اساس يماني نامه‌هايي به مراجع تقليد نجف اشرف و قم ارسال نموده و آنها را به خود و ايمان آوردن به او و مأموريتي كه از جانب پدرش دارد دعوت نموده است. از جمله فعاليتهاي عمده گروه مذكور جذب جوانان مي‌باشد كه بنابه اظهارات و ادعاهاي "ع ذ" گروه آنان نيز موفق گرديده در يكي از شهرستانها بيش از يكصد نفر را بنام انصار جذب نمايد. يكي ديگر از سركردگان اين گروهك فردي خلافكار و از اشرار مسلح است. همين گزارش مي‌افزايد: اين گروهك در فضاي مجازي داراي سايت مي‌باشد و به تازگي پيامك‌هائي را با محتواي: "يماني وصي و رسول امام زمان است و هرروزه جلسه تشكيل داده و دلايلش برحق است و از متن قرآن مي‌باشد و ايشان كلاً ظهور كرده است." براي مردم منطقه ارسال نموده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.284 seconds.